Otevřeno denně od 9:00 do 18:00 

Jak probíhá koupě nemovitosti

Seznamte se s průběhem koupě vaší nové nemovitosti od první schůzky až po finální předání.

1) Osobní schůzka

Rádi Vám nabídneme zcela nezávazné setkání, kde vám představíme, jak by mohla vypadat naše spolupráce. Během tohoto setkání Vám detailně vysvětlíme rozsah našich služeb a to, s čím vším Vám můžeme pomoci. Navíc zjistíme, jaké parametry by měla vaše nemovitost splňovat, abychom Vám mohli poskytnout ty nejlepší možnosti.

2) Hledání nemovitostí

Hledání nemovitosti podle vašich požadavků může být složitým úkolem, ale s naším makléřem to bude hračka. Filtrováním nemovitostí a výběrem těch nejvhodnějších vám zajistíme, že strávený čas bude efektivní a vy se vyhnete zbytečným starostem. Celý proces hledání nemovitosti tedy proběhne bez problémů a vy se můžete soustředit na to, co je pro vás skutečně důležité.

3) Představení vytipovaných nemovitostí, prohlídky a  vyjednávání o ceně

Při představení vytipovaných nemovitostí Vás bude náš makléř nejen doprovázet na každé prohlídce, ale také získá důležité informace o každé nemovitosti. Bude se snažit zjistit, zda je cena nemovitosti v souladu s tržní hodnotou a v případě potřeby vyjedná její případné snížení. Navíc pečlivě prověří technický a právní stav každého objektu, abyste měli jistotu, že se rozhodujete správně.

4) Rezervace

Pokud jste si vybrali tu pravou nemovitost, je čas udělat další krok a podepsat rezervační smlouvu a složit rezervační jistotu. Tímto způsobem si zajistíte, že nemovitost nebude dále nabízena a stane se takřka vaší vlastní.

5) Financování

Vždy se snažíme poskytnout našim klientům co nejlepší služby, a proto Vám nabízíme možnost porovnat Vaši nabídku financování s nabídkou od našeho spolupracujícího hypotečního poradce. Tato možnost Vám může přinést příjemné překvapení a pravděpodobně Vám pomůže ušetřit desítky až stovky tisíc korun.

6) Právní servis

Součástí našich komplexních služeb je také právní servis, který zajišťujeme ve spolupráci s advokátní kanceláří. Náš právní zástupce je schopen zodpovědět veškeré Vaše otázky, připravit srozumitelné smlouvy či zkontrolovat smluvní podmínky a případně navrhnout revize pro Vaši maximální ochranu.

7) Předání nemovitosti

Společně s prodávajícím se setkáme na kupované nemovitosti za účelem podpisu předávacího protokolu, který zahrnuje aktuální stav energií, a následného předání klíčů. Tento protokol slouží k oficiálnímu předání nemovitosti a zajišťuje, že všechny strany jsou informovány o stavu nemovitosti při převzetí. Po podpisu protokolu a převzetí klíčů se stanete oficiálním vlastníkem nemovitosti a můžete začít s její užíváním.

8) Převod energií

Po nabytí nové nemovitosti je nutné zajistit dodávky elektřiny a případně plynu. Je pouze na Vás, abyste si vybrali konkrétního dodavatele a informovali nás o Vaší volbě. My následně připravíme potřebné formuláře, které předvyplníme a které podepíšete při předání nemovitosti. O všechny další kroky se postaráme my.

Spojte se s námi

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.